Je hebt Javascript nodig om deze website te kunnen gebruiken. Pas je browserinstellingen in om verder te gaan!

Masterclass werven en matchen voor onderwijsregio’s

Om onderwijsregio’s te ondersteunen in hun planvorming, gaven we een masterclass werven & matchen namens de PO-raad en VO-raad
Nieuwsberichtresourceonderwijsregio'sklantreis

De PO-raad en VO-raad samen organiseerde op 18 september een masterclass voor onderwijsregio’s die bezig zijn met vorming en het schrijven van het plan voor de onderwijsregio. Doel was om de regio’s te inspireren, helpen, input te geven en in gesprek te zijn over de thema’s werven en matchen.

Onderwijs in was gevraagd om deze masterclass te verzorgen. Het was een interessante bijeenkomst, met veel informatie en goede vragen. Omdat er vast ook regio’s zijn die niet bij de masterclass konden zijn, of er niet van af wisten, is zowel de opname van de masterclass als de presentatie en bijbehorende tools verzameld en op een pagina gezet om terug te kunnen kijken.

Wil je de toolkit gebruiken waar naar is verwezen? Die vind je hier.

Heb je nog vragen? Neem gerust contact met ons op.

Geschreven door
Wolf

Wolf

Programmacoördinator

Gepubliceerd op
Laatst bijgewerkt op

Verder lezen
Trainees in onderwijs draagt bij aan het onderwijssymposium van D66 en de Jonge Democraten
Trainees in onderwijs sprak op 20 september bij het Onderwijssymposium van D66 over talent aantrekken en behouden, en gaf hiermee input voor het nieuwe politieke kompas.
traineesworkshoponderwijssymposiumpolitiek kompas
We bereiken meer mensen dan we meten: veranderend zoekgedrag bij het Onderwijsloket
Steeds meer mensen vinden hun antwoord op vragen over werken in het onderwijs via AI-tools zoals ChatGPT en Perplexity. Dat betekent dat de informatie van het Onderwijsloket waarschijnlijk meer mensen helpt dan de cijfers laten zien. Lees hoe dit veranderende zoekgedrag onze aanpak beïnvloedt.
onderwijsloketdatawebsitebezoekersaioriëntatie op de overstap
Campagneblog Werken met de Toekomst – terugblik op de tweede flight
Op 8 september ging de tweede flight van de publiekscampagne Werken met de Toekomst van start. De campagne had als doel om werken in het onderwijs opnieuw zichtbaar te maken voor een brede doelgroep — van studiekiezers tot potentiële overstappers uit andere sectoren. Nu, ruim een maand later, is het tijd om terug te kijken: wat heeft de campagne teweeggebracht?
nieuwsklantreisachter de schermenmedia

Heb je vragen, opmerkingen of ideeën?

Heb je na het lezen van dit item een vraag, idee, of opmerking die je met ons wilt delen? Of sta je te trappelen om samen met ons iets op te zetten? We horen het graag!

neem contact op

Blijf op de hoogte

Ontvang periodieke updates over onze projecten

Door je in te schrijven voor onze nieuwsbrief, ga je akkoord met onze privacy voorwaarden.